باما موزیک | دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید ایرانی

دانلود آهنگ, دانلود فیلم , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود فیلم خارجی ,دانلود فیلم جدید ,دانلود فیلم ایرانی

باما موزیک | دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید ایرانی

دانلود آهنگ, دانلود فیلم , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود فیلم خارجی ,دانلود فیلم جدید ,دانلود فیلم ایرانی

سایت دانلود رایگان آهنگ و فیلم و سریال ایرانی و خارجی و دانلود آهنگ ها و فیلم های روز دنیا

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ احسان حق شناس به نام می دونم

با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ – از لینک مستقیم

Downloa Music By Ehsan HaghShenas Called Midoonam

http://bayanbox.ir/view/2293179744735856464/EhsanHaghshenas-Midonam.jpg

برای دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید احسان حق شناس به نام می دونم :

نمی دونم تو با دل من چیکار کردی

که منو نسبت به خودت عاشق کردی

تو منظور منو خوب می فهمی

تا می خوام بگم دوست دارم می خندی

صد درصد تو با این خنده های با مزت یه احساسی بهه من داری

قطعا کم کم عاشقم شدی تو که از قبلم فهمیدم دوسم داری

وای وای دلم امشب باید بگم من دوست دارم دلت بیاد دلم

وای وای عشقم تو بیا بازم پیشم عاشقت شدم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام می دونم

♫♫♫♫♫♫

نمی دونم تو با دل من چیکار کردی

که منو نسبت به خودت عاشق کردی

تو منظور منو خوب می فهمی

تا می خوام بگم دوست دارم می خندی

صد درصد تو با این خنده های با مزت یه احساسی بهه من داری

قطعا کم کم عاشقم شدی تو که از قبلم فهمیدم دوسم داری

وای وای دلم امشب باید بگم من دوست دارم دلت بیاد دلم

وای وای عشقم تو بیا بازم پیشم عاشقت شدم



لینک دانلود آهنگ :


 ************************

دانلود آهنگ با کیفیت 320 – دانلود از لینک مستقیم

http://bayanbox.ir/view/570864116125152181/logo-download.jpg

دانلود آهنگ با کیفیت 128 – دانلود از لینک مستقیم

http://bayanbox.ir/view/570864116125152181/logo-download.jpg

 ************************

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی